You can see Lantrani in best appearance in Chrome and Mozilla(not in internet explorer)

Saturday, August 22, 2009

اردو کے شیدائي


اردو سب سے نیاری ہے
جان سے مجھ کو پیاری ہے
اردو کے گن گا تا ہوں
اپنا من بہلا تا ہوں
جتنے بو ڑھے بچّے ہیں
اردو وا لا کہتے ہیں
اردو سے بس یاری ہے
اردو جان سے پیاری ہے
( نذ یر فتح پوری )
شا عر
میں اردو کا شا عر ہوں
اپنے فن میں ماہر ہوں
میری جتنی عز ت ہے
میری جتنی شہرت ہے
سب اردو کا صد قہ ہے
سب اردو کا تحفہ ہے
مجھ پر یہ بلہا ری ہے
اردو جان سے پیاری ہے
افسانہ نگا ر
میں افسانے لکھتا ہو ں
اردو میں ہی چھپتا ہوں
اردو نے یہ کام کیا
میرا اونچا نام کیا
جتنے بھی انعام ملے
وہ اردو کے نام ملے
فیض اردو کا جاری ہے
اردو جان سے پیاری ہے
( نذ یر فتح پوری )

No comments:

Related Posts with Thumbnails
لنترانی ڈاٹ کام اردو میں تعلیمی ،علمی و ادبی ، سماجی اور ثقافتی ویب سائٹ ہے ۔اس میں کسی بھی تنازعہ کی صورت میں قانونی چارہ جوئی پنویل میں ہوگی۔ای ۔میل کے ذریعے ملنے والی پوسٹ ( مواد /تخلیقات ) کے لۓ موڈریٹر یا ایڈیٹر کی کوئی ذمہ داری نہیں ہے ۔ اگر کسی بھی پوسٹ سے کسی کی دل آزاری ہو یا کوئی فحش بات ہوتو موڈریٹر یا ایڈیٹر کو فون سے یا میل کے ذریعے آگاہ کریں ۔24 گھنٹے کے اندر وہ پوسٹ ہٹادی جاۓ گی ۔فون نمبر 9222176287اور ای میل آئ ڈی ہے E-Mail - munawwar.sultana@gmail.com

  © आयुषवेद भड़ास by Lantrani.com 2009

Back to TOP