You can see Lantrani in best appearance in Chrome and Mozilla(not in internet explorer)

Sunday, January 05, 2014

Ghazal


By Sarwar Raz:


غزل

           وہی حال دلفگاراں، وہی قال سوگواراں :::: " نہ گیا خیال زلف سیہ جفا شعاراں "
مجھے زیست نے دیا کیا ، یہی فکر و درد وحرماں :::: ملا گر کوئی صلا تو فقط ایک یاد یاراں
                   مرا گلشن تمنا، بنا دشت نا مرادی :::: نہ نسیم صبح گاہی ، نہ امید باد وباراں
                 مجھے کاسہؑ گدائی، تجھے دولت خدائی:::: یہ عجیب منصفی ہے پئے تیرہ روزگاراں
    ہمیں کیا کمی ہے ساقی، مےؑ ناب سر خوشی کی :::: ترا میکدہ سلامت زہے شوق میگساراں 
     یہ عجیب دوستی ہے! تری دوستی کی صدقے! :::: نہ خیال سوگواراں، نہ غم جگر فگاراں
   میں ہوں بے نیاز ارماں، مجھے آرزو سے مطلب؟ :::: مجھے راس آ گیا ہے مرا جذب خاکساراں
  نہ جنوں میں کچھ رکھا ہے، نہ خرد سے کچھ ہے حاصل :::: یہ فریب خوش گمانی، وہ نصیب کم عیاراں    
       کوئی کیا بتائے کیا ہے یہ مزاج حسن سرور :::: کبھی موسم خزاں تو کبھی موسم بہاراں
============



No comments:

Related Posts with Thumbnails
لنترانی ڈاٹ کام اردو میں تعلیمی ،علمی و ادبی ، سماجی اور ثقافتی ویب سائٹ ہے ۔اس میں کسی بھی تنازعہ کی صورت میں قانونی چارہ جوئی پنویل میں ہوگی۔ای ۔میل کے ذریعے ملنے والی پوسٹ ( مواد /تخلیقات ) کے لۓ موڈریٹر یا ایڈیٹر کی کوئی ذمہ داری نہیں ہے ۔ اگر کسی بھی پوسٹ سے کسی کی دل آزاری ہو یا کوئی فحش بات ہوتو موڈریٹر یا ایڈیٹر کو فون سے یا میل کے ذریعے آگاہ کریں ۔24 گھنٹے کے اندر وہ پوسٹ ہٹادی جاۓ گی ۔فون نمبر 9222176287اور ای میل آئ ڈی ہے E-Mail - munawwar.sultana@gmail.com

  © आयुषवेद भड़ास by Lantrani.com 2009

Back to TOP