You can see Lantrani in best appearance in Chrome and Mozilla(not in internet explorer)

Monday, June 21, 2010

اور پنڈت چلا گيا

سب سے پیارا میرا خیال رکھنے والا روزانہ اسکول جاتے وقت میرے پیچھے پیچھے چلے آنے والا واپسی کے وقت گيٹ پر انتظار کرنے والا بسکٹ مل جانے پر خوشی خوشی اچھل کر بتانے والا گيند سے کھیلنے والا انسانوں سے زیادہ سمجھدار ایماندار کل آخری بار میرے ہاتھوں سے پانی پینے کے بعداور 22 دنوں کی علالت کے بعد ہمیشہ کے لۓ چلا گيا ۔ فرحین کے پیچھے بسکٹ کے لۓ جارہا تھا کہ اس کو ایک تیز رفتار اسکوٹر نے اڑا دی کمر کی ہڈی ٹوٹ گئي ۔ہم نے اس کا بہت علاج کیا ۔اس کی دیکھ بھال کی اس کو اہسپتال میں بھرتی کروایا مگر وہ وہاں نہیں رہا رونے لگا ۔رینو راۓنے رات کو تین بجے اسے گاڑی سے دوبارہ ہمارےپاس روانہ کیا ۔پھر ڈاکٹر سری واستو نے اور ہمارے بلڈنگ کے واچمین اودے نے اس کی دیکھ ریکھ کی ذمہ داری لیں ۔اس کا پورا خیال رکھا ۔میری روزانہ کی ڈیوٹی تھی اسکول جانے سے پہلے اور آنے کے بعد سب سے پہلے اس کے لۓ دودھ اور بسکٹ لے جاتی تھی ۔اب میری ڈیوٹی ختم ہوگئي کیونکہ اب میرا پنڈت ( میرا ڈوگی ) آسمان کا ستارہ بن گیا ہے ۔دس برس کا ساتھ تھا ۔اب صرف یادوں میں ہمیشہ رہے گا ۔پنڈت

No comments:

Related Posts with Thumbnails
لنترانی ڈاٹ کام اردو میں تعلیمی ،علمی و ادبی ، سماجی اور ثقافتی ویب سائٹ ہے ۔اس میں کسی بھی تنازعہ کی صورت میں قانونی چارہ جوئی پنویل میں ہوگی۔ای ۔میل کے ذریعے ملنے والی پوسٹ ( مواد /تخلیقات ) کے لۓ موڈریٹر یا ایڈیٹر کی کوئی ذمہ داری نہیں ہے ۔ اگر کسی بھی پوسٹ سے کسی کی دل آزاری ہو یا کوئی فحش بات ہوتو موڈریٹر یا ایڈیٹر کو فون سے یا میل کے ذریعے آگاہ کریں ۔24 گھنٹے کے اندر وہ پوسٹ ہٹادی جاۓ گی ۔فون نمبر 9222176287اور ای میل آئ ڈی ہے E-Mail - munawwar.sultana@gmail.com

  © आयुषवेद भड़ास by Lantrani.com 2009

Back to TOP