You can see Lantrani in best appearance in Chrome and Mozilla(not in internet explorer)

Sunday, September 25, 2011

ساتھ رہو : سعود اندرے



چاہے دن ہو یا رات میرے ساتھ رہو 
رہے نہ رہے کوئی ساتھ میرے ساتھ رہو 
مل رہے ہیں دو دل آہستہ آہستہ 
کہہ رہے ہیں جذبات میرے ساتھ رہو 
رفتہ رفتہ بڑھتے جائنگے تعلقات 
باتوں سے نکلے گی بات میرے ساتھ رہو 
مجھے تم سے ملانے کی سازش میں
کب سے لگی تھی کائنات میرے ساتھ رہو 
عمر بھر نہیں تو کچھ پل ذرا تو ٹھہرو 
دور تلک ہے برسات میرے ساتھ رہو 
ہزاروں سے نہیں بس تم سے وفا کی ہے 
تھام لیا ہے تیرا ہاتھ میرے ساتھ رہو

                   ======

وقت سے پہلے ہی قیامت ہو جاےگی 
ہمیں اگر آپ سے محبّت ہو جاےگی 
اس قدر چاہت سے ہمیں نہ دیکھئے 
جان جو بچی ہے رخصت ہو جاےگی 
میرے ساتھ کسی نے دیکھا ہے تم کو 
کل تک شہر میں آفت ہو جاےگی 
شروع شروع میں دل پر اختیار رہتا ہے 
آگے آگے دیکھنا شرارت  ہو جاےگی 
آج خدا کا درجہ دیا ہے تم کو 
روز نہیں ملنا عادت ہو جاےگی 

سعود اندرے 
Related Posts with Thumbnails
لنترانی ڈاٹ کام اردو میں تعلیمی ،علمی و ادبی ، سماجی اور ثقافتی ویب سائٹ ہے ۔اس میں کسی بھی تنازعہ کی صورت میں قانونی چارہ جوئی پنویل میں ہوگی۔ای ۔میل کے ذریعے ملنے والی پوسٹ ( مواد /تخلیقات ) کے لۓ موڈریٹر یا ایڈیٹر کی کوئی ذمہ داری نہیں ہے ۔ اگر کسی بھی پوسٹ سے کسی کی دل آزاری ہو یا کوئی فحش بات ہوتو موڈریٹر یا ایڈیٹر کو فون سے یا میل کے ذریعے آگاہ کریں ۔24 گھنٹے کے اندر وہ پوسٹ ہٹادی جاۓ گی ۔فون نمبر 9222176287اور ای میل آئ ڈی ہے E-Mail - munawwar.sultana@gmail.com

  © आयुषवेद भड़ास by Lantrani.com 2009

Back to TOP